14 Şubat 2010 Pazar

KALP ATIŞLARINI GÖRDÜK

Sanırım sağır sultan bile duydu hamile olduğumu.Gelelim nasıl geçtiğine.Bu günlerde hayatımda olmadığım kadar kötü midem.Ekşime,kusma,şişkinlik,bulantı yani anlayacağınız zor günler geçiriyorum.3-4 gündür serum takıyorlar.Mide bulantısı falan anlayacağınız bebeğim doğmadan beni alt üst etti.
Bu arada yaramazımın kalp atışlarını gördük,küçük bir mercimek tanesi gibi kalbi pıt pıt ediyordu.Bakalım ne kadar sürecek bu bulantılar.İnşallah uzun sürmez.Rabbim isteyen herkese bu güzel duyguyu tattırsın inşallah.
Hamile olanlara iyi bir hamilelik dönemi geçirmeyi nasip eylesin rabbim.Hayırlııs ile bebeklerini sağ sağlim kucaklarına almayı nasip eylesin inşallah.
Ne olur canlar çok dua edin bana ve tüm hamile arkadaşlara zira dünya dua üstüne ...
:))))))))))))

24 yorum:

  1. Ben bilmiyordum. Mutluluklar şimdiden. Geçer unutursun bu günleri. Doğunca yapacağı yaramazlıklarla unutturur sana

    YanıtlaSil
  2. İnşallah daha iyi olursunuz.Hayırlısıyla kucağınıza almak nasib olur inşallah:)Bebiş isteyen herkese Allah nasib etsin..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. ikinizde saglıklı sıhhatli kurtulursunuz inşallah.

    YanıtlaSil
  4. ayyy nasıl da güzel duygular...
    inan ben ultrason makinasını eve falan alsak keşke diye düşünüyordum:))))hep bağlı olsam her an onu görsem istedim hamileliğim boyunca:)nasıl bir duygudur bilirim.dünyanın en güzel duygusu annelik kesinlikle.
    bütün dualarım seninle canım
    öpüyorum seni ve mercimeği:)))

    YanıtlaSil
  5. Allah şifa versin...

    Sağlıklı olsun o atışlar inş.

    YanıtlaSil
  6. allah yardımcın olsun canım zor bir süreç ama uzun değil ... azcık daha dişini sıkman gerekecek.. bebişini kucağına aldığında hiç birşey hatırlamayacaksın bile...

    dualarımdasın canım sevgiler

    YanıtlaSil
  7. çok sevindim canım yaa :)) o kalp atışı süper bir ses değil mi hem ilginç hem de duygu yüklü :)) benim de hamileliğimde bulantım çok fazlaydı ama 14. haftadan sonra bıçak gibi kesilmişti, dilerim seninki de öyle olur.. sevgilerr

    YanıtlaSil
  8. Canım benim bende merak ediyordum seni iyisin inşallah geçiçek hepsi ben 9 ay sonunu kadar istifra ettim.Allah hayırlısı ile doğmayı nasip etsin inşallah anne blogcu olunca bebişin kalp atışları mercimek tanesi oluyor demi öpüyorum seni canım

    YanıtlaSil
  9. Bilmiyordum çok sevindim ALLAH sağlıklı huzurlu bir bebek nasip etsin umarım her şey çok kolay geçer kurtulursunuz. Selamlar...

    YanıtlaSil
  10. :))) CANIM İNŞALLAH SAĞ SALİM SENİ ÇOK ÜZMEDEN GELİR KUZUCUĞUMUZ:) DUALARIM SİZİNLE:))

    YanıtlaSil
  11. Rabbim hayırlısıyla ve en kolay şekilde kucağına almayı nasip etsin bebeğini canımcım :)

    öptüm

    YanıtlaSil
  12. Ne mutlu sana canım...

    İnşlh bir anönce bulantıların geçer...

    Günler haftalat ve aylar çarçabuk geçerde sende bebişini kucağına alırsın...

    YanıtlaSil
  13. ne güzel canım kucağınada alırsın inşallah :)

    biz 11. haftayı bitiriyoruz 7 haftalıkken görmüştük elma çekirdeğimizi kalbi de pıt pıt atıyordu :)

    Allah herkesin bebeişni bağışlasın :) sağlıkla doğarlar inşallah :)

    yeni yeni geçmeye başladı benim bulantılarım 12, haftanın sonalrına doğru sende rahatlarsın inşallah :)

    YanıtlaSil
  14. canım ben betül aliyenin arkadaşı..çok tebrik ederim allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip eder inş..darısıda başıma inş:)

    YanıtlaSil
  15. canım Neşem ne mutlu sana :)
    BAMBU

    YanıtlaSil
  16. ada ve deniz ,
    tuba,
    eylem ,
    zeynep,
    papatyam ,
    hülya,
    nilay,
    keyfeseyran,
    black to black,
    aysultan ,
    tub@,
    aslı ,
    ayşe ,
    hepinize güzel dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  17. SEVGİLİ BETÜL ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.İNŞALLAH DARISI SENİN BAŞINA.ÇOK DUA EDİYORUM .

    BAMBUM CANIM BEBİŞİM TEYZESİ ÇOK TEŞEKKÜRLER CANIM.

    YanıtlaSil
  18. tebrikler demek hamilesiniz.hayırlsısıyla kucağınıza almanız dileğiyle

    YanıtlaSil
  19. Dualarina amin diyorum bende :))
    Rabbim hayirlisiyla kucagimiza almayi nasib eder insaAllah..
    Bende su an 5 ay'i bitirdim.. az kaldi az diye avutuyorum kendimii :)

    YanıtlaSil
  20. saglıkla kucagına alırsın inşallah canım sevgiler..

    YanıtlaSil
  21. Haberim yoktu.Ne kadar güzel bir haber.Allah kucağınıza hayırlısıyla almak nasip etsin.

    YanıtlaSil
  22. Ay canım hamileymişsin..Sağır sultan duydu diyorsunda bir ben duymamışım.Bloglara fazla giremediğimden dolayı...Yazımı yazmak için bile sınırlı bır vaktım oldugu için..O karnındakinin pıt pıt kalpden bende iki tane oldugu için ...

    Canım ya allahım tamamına erdirir inşallah...
    Dualarım senin için....
    Seni kocaman öpüyorum...

    YanıtlaSil
  23. Canım yaa ben de kusmalardan serumlardan çok çektim. Birkaç hafta içinde geçer bu sıkıntıların, güzel günlerde, yavrunu kucağına aldığın günlerde hatırlayacak ve hepsine değer diyeceksin.
    sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  24. kandiliniz mübarek olsun inşallah.

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))