25 Aralık 2009 Cuma

MORALİM BOZUK



Bugünlerde bir acayip haldeyim içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor.Bu benmiyim dediğim zamanlar sıklaştı.
Sanki herşey benim dışımda gelişiyor.Birileri beni yanlış anlamak için sanki sıraya girmiş bekliyorlar.Ben ak dersem sırf muhalefet olmak için kara diyorlar..İnsanları anlamak zor.Empati tek taraflı olunca işe yaramıyor arkadaşlar..
Çevremdeki kişileri kendim gibi düşünürüm.Ama malesef benim gibi değiller .Ben elimden geldiğince iyi niyetliyimdir.Kimsenin haksızlığa uğramasını istemem.Ama insanlar malesef çok kötü niyetli.Tabi çevremde bu tarz insanlar olunca benimde psikolojim olumsuz olarak etkileniyor .Farkında olmadan istem dışı sözler çıkıyor ağzımdan sonra aman Allahım bu benmiyim ,bunu ben mi söyledim diyorum.Tabi söz ağızdan bir kere çıkıyor sonra pişman olsanda geri dönüş yok.Ne kırıcı olmak istiyorum ne de kırılmak.......
Sevdiğim insanları çok severim , bağlanırım bu benim en kötü huyum.Neden kötü mü çünkü hak etmeyen kişiler oluyor .Benim verdiğim değeri onların bana vermediğini görüyorum.Bu durum yakınımdaki herkesten şüphelenmeme neden oluyor.Acaba sevgileri gerçek mi diye?
Sanırım sıkılmamın bir çok nedeni var ama bunlardan biride kendimi bir robot gibi hissetmem.Hergün programlanmış bir robot gibiyim.Hep yetişmem gereken bir yerler yapmam gereken birşeyler var .Çok sıkıldım bu durumdan Hangi saatte nerede olacağım belli ve hergün aynı şey aynı şeyy......Yarınımı düşünmeden, biryereler birşeylere yetişmeden yaşamak istiyorum.Sırada beni bekleyen hiç bir iş olmasın lütfennn....

19 yorum:

  1. canım hepimizin zaman zaman hissettiğimiz şeyler bunlar..bazen tahammül edemiyoruz o kadar..yanlış insanlarla karşılaşmak elimizde değil..yanlışlara görerek doğruları ayırt edebiliyoruz zamanla..aslına bakarsan sen ve sevdiklerin sağlıklı bir şekilde nefes alabiliyorsa gerisi boş..hepsi geliyor ve geçiyor..yalan dünyanın imtihanları işte..daha iyi olursun inşallah canım..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Bak kaç gündür ben de sıkıntılıydım, geçti şimdilik. Kek mi yapmam lazımmış ne? Şaka bir yana, bir an önce moral bulmanı dilerim arkadaşım. Akşamın güzel olsun.

    YanıtlaSil
  3. merhaba arkadasım,ne yazıkki çok fazla iyi niyetlisin,belliki iyi olmandan,ama unutma beyaz ın yanında siyah renkler hep varmış ve var olacak maalesef...
    sen çok iyisin beyazları görüyorsun,sana siyah gösterilince hayır öyle değildir belki diyecek kadar iyisin...
    dünyanın gercekleri böyle...sevgiler canım... hayat her rengiyle güzel hadi gülümse......

    YanıtlaSil
  4. Sevdiğin ve seni mutlu eden neşelendiren insanlar ve ortamlar iyi gelecektir.Herkesin kendini kötü hissettiği dönemleri oluyor.Hatta aynı gün içinde bile ruh halimizde değişiklikler oluyor.Kendinin ne kadar değerli olduğunu unutma arkadaşım,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Canim takma hic bir seyi kafana deymez.arasira telefonun fisini cek en güzeli sevgiler canim

    YanıtlaSil
  6. Canım umarım bir önce herşey düzelir ve eskisi gibi olur...
    Zamanla herkes aynı duyguları hissediyor bazen kişileri anlamak ve kendimi anlatmak maalesef mümkün olmuyor sen gönlünü rahat tut emin ol herşey yoluna girecek:))
    Sevgiyle kalll

    YanıtlaSil
  7. sa.malesef zaman,zaman yaşarız bu durumları kafaya taktıkça düşünceler yoğunlaştıkça peşimizi bırakmaz teslimmi olacağız hayır.. RABBİM,zorluklarla beraber kolaylıkta vermiş her daim euzü-besmele çekmek, estağfürullah elazimi etubu ileyh demek çok rahatlatıyor görmezden gel,duymazdan gel herşey daha farklı olacak inanki3 günlük dünyada değmez beynimize yazık oluyor..sonra bunalım yok biz bunları aşarız değilmi Neşem sevgiler..A.E.O

    YanıtlaSil
  8. Canim, herkesin boyle donemleri mutlaka oluyor. Bir zaman geliyor, rutinlesen hayattamiz da, degisiklikler ariyoruz. Ben ruh halinin gecici oldugunu, anlik oldugunu dusunuyorum. Ama su noktayida kacirmamak lazim. Kendin deki eksikligi gormussun. Tamamen kendini cekmek yerine, eksikliginin ustune gidip, mucadele etmelsin. Aslinda bu konu hakkinda cok soyleyecek sey var ama izninle birkac sey soylemek istiyorum. Bu yazimi da yayinlamak zorunda degilsin. Oncelikle, diyorsun ki ben insanlara cok guveniyorum, o zaman iliskilerinde belirli mesafeler koyarak baslamalisin. Herkese ayni sansi ver, zamana birak, hakettikleri kadar yaklas ve dunyana girmelerine izin var. Hayat cok kisa, enerji alanlarla degil, positif enerji verenlerle iliskilerini devam ettir. Son olarakta, karsi tarafta her ne goruyorsan, kendi uzerine cekmekten vazgec. Sana yapilanlari birelsel olarak algilama. Ya huyu oyledir ki,bu tur kisiler herkese karsi ayni yaklasimlar sergiler, yada kotu bir gununde veya modundadir. Sunu cok iyi biliyorum; insanin basina gelen her kotu tecrubede, bunu ben yasadim der ve olumsuzluklari kendi ustune ceker. Iste bu insani en cok yaralayandir. Unutma ki, karsinda ki ne yapiyorsa kendine yapiyordur. Sen kendinden emin olduktan sonra, onun yaptiklari veya soyledikleri onu irdeler ve baglar. Kendi ustune cekmekle, ona hak vermekten baska birsey yapmazsin.:) Biraz uzun bir yazi oldu galiba. Umarim, gereginden fazla burnumu sokup, sikici ve gereksiz bir comment yapmamisimdir. Neseli gunler hep seninle olsun.

    YanıtlaSil
  9. Dönem dönem herkesin yaşayabileceği sıkıntılar bunlar.Yanlış anlaşıldığımızı düşündüğümüz ve çevremizdekilerin samimiyetlerinden şüphe duyduğumuz zamanlar çok olmuştur.Bu bir süreç ve eminim çok yakında geçecektir.Kalbini ferah tut arkadaşım.Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  10. canım ya hepimiz zaman zaman yaşıyoruz bu tarz şeyleri sen üzme yorma kendini iyice bir dinlen takma kafana tokadan başka demişler 3 günlük dünyada üzmeyede üzülmeyede değmez öptüm sevgiler

    YanıtlaSil
  11. benim de senden bir farkım yok canım.hayat bu.genelde hep böyle oluyor.sıkma canını.değmediğini göreceksin...

    YanıtlaSil
  12. Allah yardımcın olsun. Bu senin çok iyi niyetli olmandan kaynaklanıyor. Ama bu çok güzel ve herkesin sahip olamayacağı bir özellik.

    Bazen empati kurmak da işe yaramıyor. Ama sen senin güzel huyundan ve empati kurmaktan vazgeçme. Onlar da iyi niyeti suistimal ettiklerini elbet anlayacaklar.

    Dualarım seninle...

    Sevgiler
    Canan

    YanıtlaSil
  13. Dönem dönem oluyo bana da böyle.Ama geçicek;)Biraz sabır güzelim.

    YanıtlaSil
  14. benim sevgim gerçek...

    Canım umarım moralin en kısa zamanda yerine gelir...
    Böyle olmak hiç sana yakışmıyor...
    Sen hep güzel cümleler ve gülücükler atardın herkese ,yine hep öyle ol canım ya...
    Gerisini bo0şver....

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Elif, seni rahatlatmaya calisan bir sürü blog dostun siraya girmis ne güzel. Bak seni tanimayan insanlar bile sana ne kadar deger veriyor, hem de karsilik beklemeden. Eger hayatta üzücü hadiseler olmasaydi mutlulugun degerini bilirmiydik? Tipki kisi yasayan insanlarin yaza sevinmesi gibi. Kisi yasamayan yazin degerini bilir mi? Su kasvetli günleri kendin icin bir firsat bil, sabret, hangi aci gecmedi ki zamanla? Seni üzen insanlar senin dostlugunu haketmemisler belli ki ve düsün umurlarinda bile olmayan insanlar icin kendini üzmeye deger mi o zaman? Elif´im islerinden ve hayat yogunlugundan bikmissin belli, daha dogrusu simdi üzgün oldugun icin hayat sana yük gibi geliyor. Her sey gözüne batiyor. Inan ki sen bu islerin olmadan da mutlu olmazsin, sadece biraz dinlenmeye ihtiyacin var canim.
    Elif´im su receteyi her daim uygularsan kesin kazanirsin: Bir gün bir derdin oldugunda "Ey Rabbim ne büyük derdim var" yerine derdine dönüp "Ey dert benim ne büyük Rabbim var" de. O herseye kadirdir.
    Huzur dolu günler diliyorum birtanem....

    YanıtlaSil
  16. canım sıkma canını bende çok sıklıkla yaşıyorum bu sorunları. kımseye güvenemiyorum yakın olamıyorum. menfaatler cakıştıgında dostlukta herşey bitiyor.işyerinde kımseyle samımı olmamaya özen gösteriyorum çunki çok dedikodu var.monotonluga gelince herkes anı bende çok sıkılıyorum.işe git işten cık eve gelll offff diyorum zaman zaman ama çok şükür saglığım yerinde dıyorum.perşembe günü keyfeseyranın yanına gidiyorum çok özledim ablamı yeğenlerimi anemı annem bir aydır ordaa .sıkma canını bak yenı yıla giriyoruz huzurlu ol inşallah hepppp

    YanıtlaSil
  17. Canım arkadaşım sen niye bu kadar sıkıldın ki havalardan mı acaba bir tatile ihtiyacın var galiba az kaldı sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Allahım ne şanslı insanım ben sizin gibi sanal alemde gerçek dostlarım oldugu için.
    Hepinize yürek dolusu teşekkürler.
    elif,
    nejla,
    kutsal sofra,
    çiğdem,
    gülcan,
    aslı,
    ayfersultan,
    köşeminderi,
    melek,
    didem,
    funda,
    canan,
    ebruli,
    elif,
    mungan,
    cansudere,
    keyfeseyran
    HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜRLER ALLAH RAZI OLSUN:))))))))))))

    YanıtlaSil
  19. İnan hepimiz zaman zaman aynı ruh haline bürünüyoruz.Kafanı dağıtmak için güzel şeyler düşünmeni önerebilirim.
    Bu arada senin ve ailenin yeni yılını en içten dileklerimle kutlarım.

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))