10 Ekim 2009 Cumartesi

ŞANLIURFA'DA FESTİVAL VAR...

Efendim kaç gündür yazacağım fırsatım olmadı.Şanlıurfa'da şenlik var. Daha neler neler var...Eğer Şanlıurfa'ya yakın bir yerde yaşıyorsanız buyrun gelin en azından yarın ki etkinliklere yetişirsiniz.Öncekiler için üzgünüm ama çok birşey kaybetmediniz ben size anlatayım .
1.gün
Kubat ve Gökhan Özen vardı.Kubat'ı efendi ,saygılı biri ve sesi gerçekten dinlemeye değer.Zevkle dinledik.Gökhan Özen genç kızların sevgilisi:)
Şehir stadyumu tıklım tıklım doluydu ilgi çok yogundu.
2,gün
Sıla gecesi ekibi ve Alişan vardı konser yeni bitti .Halk memmun, Belediye başkanı (Ahmet Eşref Fakıkaba)memmun ....Eeeeee daha ne olsun .Güzel bir konserdi .
3.gün
Yani yarınIşın Karaca(severek dinlediğim bir ses),Münevver Özdemir(kendisini tanımıyorum kısmet olursa yarın dinleyeceğim),Ufuk Yıldırım
Geç kalmış sayılmazsınız yarın bekliyoruz konserlere
yer şehir stadyumu
saat 20:00
şehir Şanlıurfa

11 yorum:

  1. Şanlıurfalılara eğlenceler dilerim:)

    YanıtlaSil
  2. canım biz hatay antakyalıyız .ablam iş durumundan urfada yaşıyor.sende festival etkinliklerini yazmışsın.dün alişan varmıştı ablamla cepten görüştük.hemen hemen hergün ablam orada.sizlere ve ablama iyi eglenceler. bizim yerimizede eglenin sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. Canım bol eğlenceler....
    Özellikle ışın karacanın olması harika bişey...

    YanıtlaSil
  4. canım ya bak zaten canım sııkın dur deme sende izinlerimiz kaldırılmış yoksa bu hafta ordaydık nede güzel denk gelecekmiş bak ya mardın urfa gezisi planımızdaydı çok üzüldüm bak bakalım ilerde kısmet olacakmı gelmek sevgilerimle

    bu arada blogunu gezindim afıyetle yenmiş güzel mamaların

    YanıtlaSil
  5. sevgili neşeli günler.Bende Urfadan katıldım blog dünyasına bundan sonra etkinlikleri duyururken paslaşırız birlikte duyururuz.ziyaret ettiğin için teşekkür ederim.Neşe içinde kal.

    YanıtlaSil
  6. Ş.Urfa çok görmek istediğim bir il.Ama ne zaman kısmet olur bilmiyorum.Festivalin güzel geçmesine sevindim.İyi eğlenceler....

    YanıtlaSil
  7. eğlence var desene ne güzel :)Işın Karaca'nın güçlü sesine hayranım ben.Kubat'ı da severim.Selamlar benden :))

    YanıtlaSil
  8. SEVGİLİ AYSULTAN,
    CANSUDERE,
    MUTFAKTAKİ ZAMAN,
    PEMBE TATLAR,
    LEMANINİĞNESİ,
    MELEK,EBRULİ ÇOK TEŞEKKÜRLER CANLARIM

    YanıtlaSil
  9. SEVGİLİ KEYFESYRAN HOŞ GELDİN BLOG CAMİASINA.
    SEVGİLER

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))