4 Ekim 2009 Pazar

BLOGCU ARKADAŞIMDAN İLK HEDİYEM


Bazı bloglarda okuyor ve çok hoşuma gidiyordu.İşte falan blogcu arkadaşımdan hediye aldım filan blogcu arkadaşımdan hediye aldım diye.İçimdende geçiriyordum ben de birgün bir hediyeleşme etkinliğinde yer alırmıyım diye.İnsan yüzünü bile göremediği daha önce tanımadığı sadece yorumlarda sohbet ettiği birinden hediye alıyor,çok heyecan verici..
İşte günlerden birgün yorumların arasında benim adresimi isteyen anka-yansımalar vardı bana hediye göndermek istiyormuş.Önce şaşırdım ama hoşumada gitti.Blog camiasından birinden aldığım ilk hediyem.
Kendisine nasıl teşekkür etsem bilmiyorum.Hayatımda bir ilke imza attığı için.Güzel hediyelerini zevkle kullanacağım.İşten samimi kartın için çok teşekkürler.Çanta uzun zamandır almak istediğim bir renkti,cüzdana bayıldım çok şirin:),makyaj ürünleri , testırlar ve takı tasarım malzemeleri ...ay çok mutluyum işte anlayın.Hepsini güle güle kullanacağım:) bak şimdiden gülmeye başladım bile...
Sevgili Ebruli ,Şanlıurfa'dan kocaman selamlar sevgiler umarım arkadaşlığımız baki olur.
Hediye bahane önemli olan anılmak ,hatırlanmak ,iki güzel söz ve güzel yürekli biriyle tanışmak ...
Herkese kocamannn sevgiler iyi haftalar.:)))))))))))))

15 yorum:

  1. yoksa gönderdiğni takıları sen mi yapıyorsun?

    hayırlı güzel günlerde kullan öretmenim:)

    YanıtlaSil
  2. küçük bir hediye nasıl büyük bir mutluluğa dönüşüyor değil mi? güle güle kullan sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. sevgili papatya prenses yapmaya çalışıyorum biraz basit ve acemice olsada:)

    YanıtlaSil
  4. sevgili black to black güle güle kullanıyorum zaten teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Ay canım benim yaaa.Önemli olan ufak şeylerle mutlu olabilmek.sen de ubnu çok güzel başarıyosun.Güle güle kullan canım,ben de tekrar teşekkür ediyorum hediyelerin için öpüyorum seni :)Baki olsun arkadaşlığımız,amin :)

    YanıtlaSil
  6. yaa o zama yaptıklarını koysana bloğunaaa.
    hiç de acemice değil. ben hepsini çok beğendimm:)

    YanıtlaSil
  7. Ebruliciğim canım ben küçük şeylerle mutlu olmasını bilen bir insanın.insan çok büyük beklentilere girmezse hayat daha güzel ve anlamlı oluyor.tekrardan çok teşekkürler tatlım.

    YanıtlaSil
  8. papatyam benim sağol canım o senin güzel yüreğindeki güzel düşünceler.
    olabilir aslında neden olmasın.

    YanıtlaSil
  9. Canım hediyelerini güle güle kullan bitanem...
    Gerçekten çok güzel bir duygu ....

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan hediyelerini.Gerçekten böyle hediyeleşmeler ve içtenlikle yaklaşım çok güzel..Sevgiyle..

    YanıtlaSil
  11. güzel hediyelerini güle güle kullan canım.. dostluğunuz daim olsun.. sevgiler

    YanıtlaSil
  12. sevgili Aslışko teşekkürler tatlım,

    meleğin dünyası çok teşekkürler,

    içimdeki yolculuk teşekkür ederim ,

    sevgili hülya teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. ay çok güzel hepsi güle güle kullan sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. güle güle kullan hediyelerini sevgiler...

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))