17 Ekim 2009 Cumartesi

5 soruda bennn



 Sevgili cansudere beni mimlemiş kendisine çok teşekkür ediyorum.İşte 5 soruda ben:)))

1-En sevdiğiniz 3 çiçek ismi???
1-Zambak.Orkide,leylek ,iğde açiçeğiğacının
2-Gerçekleşmesini istediğiniz 3 hayaliniz??

2-Yeşillikler içinde müstakil havuzlu bir ev,Huzurlu ve mutlu yuvamın devamını sağlayacak bir evlat,Emek verdiğim öğrencilerim emeklerimin karşılığını verdiklerini görmek inşallah
3-En sevdiğiniz ve en sevmediğiniz 3 huyunuz??
3-En sevmediğim 3 huyum;insanlara fazlasıyla değer vermem,herkesi kendim gibi görmek,sevdiklerimi  çok fazla sahiplenmek.:)
En sevdiğim 3 huyum: Yerine göre sabrımı kullanmak,kim olursa olsun insanlara faydalı olmak,yardım etmek,
4-Gıcık olduğunuz 3 hareket;
4-Gereksiz konuşmalar(demogoji),konuşmamın dinlenmemesi,DEDİKODU
5-Bu benim bu güne kadar olan en kara günümdü,dünya başıma yıkıldı ve bir daha ayağa kalkamam diye düşündügünüz olay??
5-Ben böyle bir olay yaşamadım Allah kimsenin başınada vermesin inşallah(Amin).En zor anımızda bile şükretmesini ,sabretmesi bilmek ve Yüce mevlaya sığınmak gerekir
Mimlemeye gelince ben kimseyi mimlenek istemiyorum.Cevaplamayan herkes mimlenmiş olsun:)
Herkese iyi hafta sonları


5 yorum:

  1. Güzel bir hafta sonu diliyor,
    tüm arzularının gerçekleşmesini temenni ediyorum neşelim..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. İğde kokuları baharda salmaz mı kendini. Fena oluyorum ben de.

    YanıtlaSil
  3. Allah sana da hayırlısıyla güzel, müstakil bir ev nasip eder inşallah canım. Ve bu evin bahçesinde oyun oynayacak sağlıklı, hayırlı evlatlar da nasip etsin Rabbim inşallah. Sağlıkla, sevgiyle kal öğretmen arkadaşım:))

    YanıtlaSil
  4. canım cevaplar için teşekkür ederim.çok samımı cevaplar vermişsın.iğde agacını bende çok severim hmm allah kimseye kötü şeyler yaşatmasın amin

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))