13 Haziran 2009 Cumartesi

AYYY YAT YAT NEREYE KADAR?

İnsan bir geçmiş olsunu bekliyor ,çalan bir telefon yada gelen bir arkadaşla mutlu oluyor.Bu konuda sevgili arkadaşlarım gerek telefonla gerek bizzat evime gelerek beni ihya ettiler Allah' ta onları mutlu etsin. Siz sevgili dostlarımda beni mesajlarınızla yalnız bırakmadınız, hepinize kocaman sevgiler selamlar:)
Allah kimseyi yatağa bağımlı yapmasın.5-6gündür belimin ağrısından , yatmak zorunda kalıyordum.Çok şükür dün ve bugün kendimi daha iyi hissediyorum.Ay ben öyle hastalığı üzerine alan bir tip değilimdir.Dayanamadım bugün fırladım yerimden:)ama birazda rahattımda ondan.sırtımda bir yastık o şekilde oturunca daha rahat ediyorum.Ayyyy hep hastalıktan konuşarak ruhumuzu sıkmayalım.Hastayız dedik diye ölmedik ya:))Hemen kapatıyorum bu konuyu...Konu kapan..

Efendim bildiğiniz üzere yaz tatili geldi ,öğretmenlerimizin şu dillere destan tatili.....

İşte bizde bu tatilde nereye gitsek diye düşünüyoruz daha karar veremedik.30 hazirana kadar benim seminer çalışmalarım,15 temmuza kadarda eşimin öğrencilerinin ortalama yükseltme sınavları var yani tatilin yarısı gitti.İşte bizde diğer yarısı için tatil planları içine girdik ,kısmet olursa tabi.

Ama nereye gideceğimize karar veremedik.Eşim Mersin ,İskenderun tarafını istiyor ,Bana heryer uyar:)yeter ki tatil olsun:):):)

Gittiğiniz tavsiye edebileceğiniz güzel bir tatil yöreleri var mı acaba sizinde?


Herkese iyi tatiller ,tatile çıkamayanlarda benim gibi yapsın çayı demleyin balkonu yıkayın ohhh serin serin ayakları uzatın ......

Bir buçuk ay daha Şanlıurfâ'nın yakan , kavuran sıcağındayız ne yapalım...Sağlığımız yerinde ,sevdiklerimiz yanımızda olsun yeter:)))

16 yorum:

  1. Bel ağrısı insanın yaşamını durduruyor resmen:( Allah şifa versin..

    İnşallah gönlünüze ve kesenize göre bi tatil mekanı bulursunuz canım:)

    YanıtlaSil
  2. canım çok geçmiş olsun.. iyi haberlerini almak güzel.. geçen sene ben datça öğretmen evinde kalmıştım. çokta memnun kalmıştım. hem datça hem denizi süper bi düşün derim..

    YanıtlaSil
  3. canım keyfının yüksek olmasına sevındımm çok çok acil şifalar buarada bizde bu kez mersine kızkalesinden sonra yemişkumu adıgidecez ilk kez gidcem bir mevki uygun ve çok güzelmiş inşallah hüsrana ugramayız ugrarsak alanya avsallar yolunu tutarız orası süperdi uygunduda şimdiden iyi tatiller

    YanıtlaSil
  4. ayy herkes tatilde biz 15 gün seminerde patlıyorum sıkıntıdan nefret ediyorum seminerlerden ne tatil olduğu belli ne olmadığı saçma sapan bir uygulama

    YanıtlaSil
  5. iyi olmanıza sevindim tatil içinde evdeki huzur en iyi tatil be hocamm urfada az daha yanmanız gerekio taitili haketmeniz içinn işler öle diomuşya))bnm tatil fikrim yok çünkü kurban bayramında tatiliz biz nedenmi??kasabızda )))neyse en kısa zaman hayalinizdeki tatile kavuşmanız dilegiyle iyi tatilerr

    YanıtlaSil
  6. Canım iyi haberini almak çok güzel...
    Bizde hala tatilin t si yok:))

    YanıtlaSil
  7. Çok çok geçmiş olsun hayallah nazar mı değdi sana? Sen bizi bir göreydin Urfa'da. Acaba bir dakika boş zaman oldu mu? Şehir merkezinde 2-3 saat kaldık zaten, sonra Göbekli Tepe'ye gidildi, oradan da Antep'e. Yoksa aramaz mıydım? Bir dahaki sefere uzun kalayım ki görüşebilelim. Sen tez zamanda iyileşmeye bak.

    YanıtlaSil
  8. Çook geçmiş olsun.Acil şifalar dilerim arkadaşım.
    Tatil konusunda da Altınoluk tavsiye edilir.Oksijeni bol suyu serin ve her daim bunaltmayan bir havası var.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. çok geçmiş olsun.pek bloga uğramadığımdan okumamışım.bel ağrısı berbat birşey neyse iyi olduğuna sevindim.balkonda bizede yervardır herhalde:))iyi tatiller.kültür turimi isterseniz gelin kapadokyaya....

    YanıtlaSil
  10. önce geçmiş olsun arkadaşım.tatilinide en kısa zaman da yaşaman dileği ile...sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. sevgili Fatma teşekkürler .
    balkonumda tabiki yer var siz sevgili dostlarıma üstelik evim stadyum ve park manzaralı:)

    YanıtlaSil
  12. çok geçmiş olsun canım...

    bizde eşimin seminer ve sınavları bitene kadar yani 30 hazirana kadar yaşadığımız yerdeyiz...memlekete gideriz biz....

    hadi hayırlısı olsun....bizde balko sefası yapıyoruz...o bile harika:)

    sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  13. tekrar geçmiş olsun canım.tatil olsun da bence de neresi olursa olsun..ama çeşmeyi tavsiye derim yine de.süper...

    YanıtlaSil
  14. çok çok geçmiş olsun bir daha göstermesin Rabbim.
    evet gezin dolaşın biraz değişiklik çok iyi gelir inşallah:)
    bizede buyrun gelin hazır akdenize gelirseniz.
    tabi bende gidebilirsem inşallah:)
    bekleriz

    YanıtlaSil
  15. sağol hayatım yaa dularınızı ve smslerinizi bekliyorum....ayrıca çok geçmiş olsun tatil bencede iyi gelecek...mersinde tabiki silifke:))) öpüyorum sevgilerimle

    YanıtlaSil
  16. çok çok geçmiş olsun... zor valla.. umarim geçer bir an once

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))