27 Mart 2009 Cuma

MUHSİN YAZICIOĞLU VE BERABERİNDEKİLER


BBP Genel Başkanı Muhsin Yazıcıoğlu ile beraberindeki 5 kişinin hayatını kaybettiği bugün kesinleşti .Muhsin yazıcıoğlunun ailesine ve beraberinde hayatını kaybedenlerin acılı ailelerine başsağlığı diliyorum.

Allah rahmet eylesin.

Ruhları şad olsun.
Olay yerine ulaşmak ne kadar uzun sürdü bu bekleyiş ne acı bekleyiştir aileleri için .Ailelerine Allah sabır versin.Ateşe düştüğü yeri yakıyor.
Ölümün insanı nerde ne zaman beklediği belli değil .Rabbim herşeyin hayırlısını versin.

8 yorum:

  1. COK UZUCU KAC KISI HAYATINI KAYBETTI ALLAH RAHMET EYLESIN
    BU NASIL IS NASIL BULAMADILAR
    BELKI MUHABIR KURTULABILIRDI AYAGI KIRIK CANLI CANLI DONARAK OLDU
    MUHSIN YAZICI VE BERABERINDEKILERIN AILELERINE ALLAH SABIR VERSIN KADER ISTE
    CANIM

    YanıtlaSil
  2. Ya Muhsi!
    Hadsiz acz ve zaaf içindeyim
    Düsmanlarim pek yaman incitenim sayisizdir
    Sana sükrüm yetersiz arzularim hesapsizdir
    Fitratimin diliyle yalvariyorum dualar ediyorum
    Isteyenlerin ve istenenlerin sayisini bilen ancak sensin
    Kalbime yoldas eyle merhametini
    allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun

    YanıtlaSil
  3. köy korucuları tamamen doğal yollardan bulabiliyorlarda,ellerinde o kadar teknolojik imkan bulunan devletimiz nasıl günlerdir bulamadı aklım almıyor.ölenlere ralmet, ailelerinede büyük sabır ve başsağlığı diliyorum

    YanıtlaSil
  4. Allah rahmet eylesin. Cok uzucu gercekten.

    YanıtlaSil
  5. amin canım.mekanları cennet olsun inşallah..

    YanıtlaSil
  6. Allah rahmet eylesin.
    Ulaşım da bir zaafiyet olduğu kesinleşti.
    Arama çalışmaları organizasyonu rezaletti.

    YanıtlaSil
  7. allah rahmet eylesin diyecek çok şey var ama onları getirmeyecek:::

    YanıtlaSil
  8. Allah rahmet eylesin canım vakti saati geldimi kimse önüne geçemiyor ölümün.Rabbim ölümünde hayırlısını versin.Muhsin abi beyfendi alim bir adamdı mekanı cennet olsun.Canım yorumun ve desteğin için ayrıca çok teşekkür ediyorum Allah razı olsun.hayırlı geceler diliyorum

    YanıtlaSil

ÇOK TEŞEKKÜRLER ,

ZİYERETİNİZ VE YORUMLARINIZ BANA İLHAM VERİYOR.:)))